tisdag, januari 22, 2008

Yta

Ytan är en frusen dag på Onsalafjorden


TisdagsTema » länka hit?

7 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild! Jag var själv ute idag o fotade krackelerade isar på sjön, men har inte hunnit ladda ner dom än. Dock tror jag inte jag får till dina fina färger!

    SvaraRadera
  2. Oh, vilken läcker bild, den skulle ha passat hos mig.

    SvaraRadera
  3. Härlig bild på temat

    SvaraRadera
  4. Fin bild på yta! Måste också kommentera din tidigare bild på postrånet då jag själv också har en bild från (en något mindre) attack mot polishuset i min stad i förrgår... och så har jag också en bild på månen men min är inte riktigt full ;-)(Bilderna finns under mitt projekt365).

    SvaraRadera
  5. jätte läckert bild... tycker om din blogg... lycka till vid förlossningen...

    SvaraRadera
  6. sådan lustig yta :-)
    Det ser ut som om stenen pressat sig genom isen.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!