torsdag, juni 19, 2008

Ajjjjjjj!

Det är inte lätt att vara trasdocka och dessutom ömhårad!

4 kommentarer:

  1. Nej det ser verkligen inte skönt ut.

    Passar på att önska en skön midsommar.

    SvaraRadera
  2. Oj oj.. det kan inte vara roligt att bli utsatt för små gulliga barnhänders brutalitet.. =).. Tack ska du ha för den gulliga kommentaren hos mig.. det värmer och du är så välkommer tillbaka.. Ha en riktigt skön midsommar.. och japp det regnar men jag hann plocka lite smultron i trädgården mellan skurarna idag som jag sedan fotade.. Kramiz..Monica

    SvaraRadera
  3. En väldigt fin trasdock är det iallafall. Är den köpt eller hemsydd?

    SvaraRadera
  4. Hej annaanna!
    Trasdockan är en roomie rag doll från Danmark och det finns flera olika, Nils docka heter Jumping Jack. Man kan beställa från nätet, jag köpte min i en rolig barnbutik i KBA.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!