fredag, september 12, 2008

Var e Nilse?





Vi var ute på morgonpromenaden i morse och var på väg hem, vi gick där och gullade på gångbanan...alltså jag lattjade med Tiger och Nils (kanske vi tog väldigt mycket plats?) och plötsligt är det nån där bakom ryggen...bara så där! Oj oj oj sa jag och påpekade att jag minsann inte hört nån ringklocka från hans cykel.

Han var märkbart upprörd och irriterad men samtidigt väldigt samlad och allvarlig.

Ja du verkar ju ha annat att tänka på sa han och trillade rätt ner i diket när han försökte balansera där på cykeln!! Jag tror jag skrattar ihjäl mig...ha ha...hi hi...ho ho!! :-)

Sen cyklade han vidare.......

Tyvärr fick jag ingen bild, men jag känner igen honom så jag skall fota honom nästa gång vi ses på gångbanan (cykelbanan?)

Jag blir lite glad när jag tänker tillbaka, undrar om han tänker tillbaka och undrar vad han tänker då? (hoppas han inte känner igen mig). Hi hi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!