onsdag, maj 06, 2009

Dom softar...

tiger & nilse

Nils är fortfarande hängig och förkyld och då är det skönt att vila sig en stund på sin härliga vovve.

Idag har vi sålt min bil - hej då bilen...ha det så bra i Skåne!

Vet inte varför jag blir känslomässigt bunden vid såna ting men det blir jag och nu känns det lite deppigt...men det går nog över när jag får min nya bil!

Tror det kan vara läge för ett avsnitt av mordkommisionen ikväll!

På tal om nåt helt annat...sparrisen är helt sanslös, det var nästan så jag fick ta fram den stora sekatören...har väl aldrig sett på maken vad dom växer...1 meter höga bara på några dar, Nilse hade en som käpp och gick omkring med den här i trädgården...helknasigt är vad det är!

1 kommentar:

  1. mmm så avis på sparrisen. Bilen får ett nytt liv, ni två har fina minnen. Tänk på det fina minnena och alla andra nya äventyr bilen ska ut på.. Hälsa lilla N att krya på sig, tryggt med en värmande vän!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!