tisdag, maj 26, 2009

Tisdagstema - frukt

äpple

Se andra bidrag här!

11 kommentarer:

  1. Haha, den var kul. Jag saknade inspiration idag, så det blir nog inget frukttema hos mig. Fin "textur" i bilden, är det pålagt eller har du fotat genom ett fönster?

    SvaraRadera
  2. Ja ibland har man ingen inspiration, jag tog dom här bilderna igår och satte ihop dom sen la jag på en texture.

    SvaraRadera
  3. Vilken kul tolkning! Jomen vovvsingar gillar väl också frukt, eller?
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. Kul bild och frukten är ju med!

    SvaraRadera
  5. Rolig och annorlunda bild :) Snyggt med texturen. Jag brukar kika in här för du ger mig så mycket inspiration. Jag gillar ditt sätt att göra bilder och collage.
    Mosaiken i min header är från golvet på en bar här i stan. Någon slags stenplattor som man piffat upp med en sträng av mosaik. Jag gillar det också. Ska nog ha det i tankarna om man ska renovera någon gång.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  6. Newton går igen i hundskepnad ;-)

    SvaraRadera
  7. Jättekul bild! kreativt bidrag!
    Men jag tror nog inte äppel är Tigers stora förtjusningen :)
    Boxern är en stilig hund, tycker jag!

    SvaraRadera
  8. Hi hi ja han ser tagen ut av stundens allvar :-)

    SvaraRadera
  9. Tiger gillar faktiskt äpple, ja inte äpplet utan skrutten, så den brukar han få och herregud vad han smaskar och dreglar!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!