torsdag, juni 11, 2009

Jippi!

Nu är mina flaggspel eller vad man kallar dom för färdiga! Det blev 2 st med 9 flaggor på varje och 3 m långa...jag är så himla nöjd!

Va kul det är att sy, numera blir det alltför sällan tyvärr. Jag ärvde pengar en gång och investerade i 2 fina symaskiner, en vanlig och en overlock (+en dammsugare och lite annat nyttigt).

Jag är så extremt pedantisk när jag skall sy, absolut ingenting får bli fult och om tråden tar slut mitt i så blir jag galen och låter som en ko, jag tänker nog inte på det själv men det finns ju andra som gärna talar om för mig att jag låter som en ko MUUUUUUUU MUUUUUUUU!

Imorgon får ni se resultatet, det är så fult ljus nu så jag vill inte fota.

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är, är nog bra att investera i en bättre symaskin...finns inget värre än de som bara krånglar, typ min!♥

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!