torsdag, juni 18, 2009

Skördat nypotatis

nypotatis

Ja men dom blev väl fina, och goda var dom också med smör, olivolja, persilja, gräslök, ringblommor, svartpeppar och flingsalt på!

Men jag är ändå deppig, så in i bänken deppig...när jag skulle gå in så satt det en liten fågelunge på trappan och skakade, han hade blivit skadad på nåt vis på sidan och jag gjorde det jag aldrig trodde om mig själv...jag dödade den, alltså jag barmhärtighetsdödade den och nu mår jag så himla dåligt men det var antagligen det bästa jag kunde göra, han kunde ju inte sitta där på trappan och skaka...VARFÖR skall djur lida...varför varför varför???

4 kommentarer:

  1. åh. försök att inte tänka på det mer. även om det känns. du gjorde ju faktiskt något bra, trots allt.

    SvaraRadera
  2. Var inte deppig!
    Ha en fin midsommarhelg.

    SvaraRadera
  3. Oj, vad jag gillar dina foton! jag har ju sagt det förut, men det tål att upprepas :)

    Fotona, texten, jag hela bloggen utrålar lugn och harmoni.
    Ha en fin sommar!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!