tisdag, juni 23, 2009

Tisdagstema - teknik

teknik

Ja här har ni beviset...jag var teknisk redan som barn!

Har visat denna bilden förut men tyckte den passade så bra idag, om ni undrar vad jag har på huvudet så är det dockans klänning...jag minns att jag tyckte det var så himla snyggt att ha den på mig...ja ni ser, även här visar sig personligheten tidigt, jag går fortfarande nästan alltid omkring med nåt på huvudet, inte dockkläder dock utan scharletter och solhattar!

Nu skiner solen - på med solhatten!

Fler bidrag här!

11 kommentarer:

  1. Det är tydligt att du var teknisk redan som barn men det ser lite "farligt" ut :-)
    Undra om mina barn fick göra så när de var små ...

    SvaraRadera
  2. Ha ha, klockren bild! Antar att inte kontakten satt i vägguttaget, eller??

    :D

    SvaraRadera
  3. Gud vilken underbar tolkning och bild! Klart dagens bästa tema tolkning!

    Gillar koncentrationen!


    // Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Helskön bild med snygga färger!

    SvaraRadera
  5. Kul tolkning och kul med en gammal bild med patina. :)
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar bild, vilken koncentration.

    SvaraRadera
  7. Härligt foto på en envis flicka som vill visa att hon kan. Jag är själv teknisk i vissa avseenden. Det är när jag tycker något är kul, då lär jag mig. /Amanda

    SvaraRadera
  8. Det var ju en söt liten 'hat' hihi

    SvaraRadera
  9. Bra tolkning av temat - helt klart ser det ut som om du är en fullfjädrad tekniker...
    Ha en underbar tisdag!
    Kramen.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!