söndag, oktober 11, 2009

Go middag!

go middag

Nu måste jag skryta lite!

Jag använder sällan recept utan utgår från vad som råkar finnas hemma just för tillfället och idag var det jordärtskockorna och fläskfilén som avgjorde.

Var tvungen att dela med mig av mitt hittapårecept för det var tamej1000 det godaste jag ätit, den där rotfruktspurén....åhhhh...ahhhh...ohhhh, den var himmelsk och köttet bara smälte i munnen...åh såsen sen då, ja vad säger man - det var 10 poäng av 10!

Receptet är bara en fingervisning, mängden av allting är ju personligt men om ni undrar över något så bara fråga!

Såg föresten att jag missat en skvätt mjölk eller grädde i såsen som en liten avrundning.

Vi hade björnbärsgelé till (Stigs björnbär! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!