fredag, november 13, 2009

Första snön!

första snön

3 kommentarer:

  1. Hej
    Måste bara säga att jag tittar ofta i din blogg för jag är helt såld på dina bilder och val av bilder från vardagen. Lämnar inte så ofta kommetarer men kände att nu borde jag tala om hur trevligt jag tycker det är att titta in hos er och följa med er på era vandringar.
    Min man gillar att fota så jag har bett honom att titta på din blogg och se hur du fotar och även redigerar, vilket jag antar att du gör.
    Blir även avis på er fantastiska omgivning där ni bor, måste vara härligt att bo så nära havet.
    Carina - från mörkaste småland i skogarna (det som är kvar efter stormen Gudrun..)

    SvaraRadera
  2. Härligt, va glad jag blev för dina ord, tack!

    SvaraRadera
  3. Den här bilden är fullkomligt underbar!

    Kram/Diana

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!