måndag, december 28, 2009

Vagn

vagn

2 kommentarer:

  1. Hej Cajo,
    Vilken härlig blogg och vilka fantastiska bilder du tar! Jättekul att se
    Om du kommer ihåg mig din gamla kollega på CC och vill höra av dig så är min mailadress
    f-man.e-namn@telia.com
    Önskar dig ett riktigt gott nytt år!
    Kram
    Marie (MATA)

    SvaraRadera
  2. Nä men hej Marie, kul att höra av dig!

    Jag tänker på er alla då och då och undrar hur det gått, tänk så många vi var på kontoret som nu gör helt andra saker, fast man kan ju hoppas att det var nån mening med det och att alla har fått det bra. För min del var det bara positivt förutom att man saknar sina gamla vänner förstås, man säger ju alltid att man skall hålla kontakten men tyvärr blir det ju inte så.

    Kramar och Gott nytt år på dig och hälsa dom du träffar!!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!