onsdag, mars 03, 2010

Morgonljus

girlwings
spik
fågelstolpe
bryggdeco

Idag kom jag äntligen ut en sväng, tror inte jag varit ute riktigt sen förra veckan.
Fast vi tar det lilla lugna nån dag till och hantverkarna har inte vågat sig hit än.

Tänkte jag skulle göra en kycklingsoppa, det har jag sett på tv att dom alltid äter i USA när dom är lite krassliga!

Och det där med att dom alltid hoppar upp i soffan med varsin stor förpackning med glass, typ 2-liters...alltså har dom inga tallrikar over there eller äter dom verkligen upp 2 liter glass/person varje gång?? Eller äter dom ur förpackningen och sen åker den utåin i frysen 10 ggr?? Nån som vet? Bara undrar!

1 kommentar:

  1. Nej, jag vet inte, men får väl kika på dina kommentarer för svar kanske.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!