onsdag, juni 23, 2010

Det är liksom inte jag...

rosa fluff

...jag är ingen rosa fluff-tjej!

Fattar inte var alla enorma rosa pioner kommer ifrån, undrar om denna är en av alla frösådda jag hade vid dammen innan?

Vita pioner passar mig och huset bättre, sen har jag ju knallcerisa pioner i massor också.

Fast fina buketter blir det ju!

Sen när jag bestämt mig om jag vill att den skall bort så måste jag bestämma mig för vem som skall få den...vem är mest rosa-fluff-tjej av mina vänner? (eller kille?)

3 kommentarer:

  1. hihihi jag vet en ;) tänker nog gå in och ´sno´ en blomma av dig i alla fall för å sätta i badrummet!?

    Kram björnligan!

    SvaraRadera
  2. Det gör du rätt i! ;-)

    Gonattkramar!

    SvaraRadera
  3. Åh, detta rosa fluff går liksom inte att låta bli att gilla!!!

    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!