lördag, januari 01, 2011

Tolvslaget

tolvslaget i Onsala
tolvslaget i Onsala

Det blev inte så överdådigt som jag tänkt mig, jag var förberedd vid tolvslaget med kamera på stativ, Max och Tiger på balkongen men det var ju inte lätt att fånga fyrverkerierna på bild, det small runt om hela tiden och när jag siktade in mig på en så small det någon annanstans.

Lite fina blev dom ändå men inte att jämföra med Göteborgsfyrverkerierna som skjuts från en och samma plats.

Soligt så här på årets första dag!

2 kommentarer:

  1. De här du fångat ser ju läckra ut - påminner mig om fjädrar av någon anledning! :-)

    SvaraRadera
  2. Det är inte heller bra med för mycket champagne så att man fotar med ett ISO på 3200 utan att märka det förränn dagen efter... Gott Nytt hela Familjen Infing!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!