onsdag, augusti 29, 2012

Trädäcket

Ja nu är det så gott som klart, lite fix bara sen kan vi äntligen njuta av vårt fina stora trädäck, grillen skall dit och en vanlig sittgrupp så att vi kan sitta här och äta sista middagarna innan det blir för kallt ute, fast september brukar ju vara rätt skön!

Det är vår granne Christoffer och hans vänner som byggt och det blev precis som jag tänkt mig när jag satt med mitt papper och skissade för några månader sen, Kul!

Planket är grundmålat, resten får vi ta till våren, då skall även dom tryckta stolparna målas.

uteplats 2 uteplats 1 uteplats 4 uteplats 3

Den låga, 5 meter långa och 90 cm breda bänken är djup inuti och har tre lock, där i har vi ställt tre dynboxar för alla kuddar till soffan.

Skön att både sitta på och ligga.

uteplats 5 uteplats 6

Tiger trivs verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!